Etichette

11 dic 2013

INTABARRÀ

Alghezzera u tiempo ke mi elgaea un amigo – e compagno de banko a skola – ke tuti i lo zamaa el cicio parké lera un tantineto sovrapeso, ma aoppo el ghaea cappio anka lú ke no lera da sportio da ezzar acussí e aora alé deentá un smilzo e allultima olta aké ló gó isto aze zemmo fate dee sgran gignae a riccordarze dei tempi veci aké el zera pí impanzanado.

Paró aquel ke voria akontarve ozzi el sarria de mea surelina aké la me gá eliminado par bben Iiu kan dalua.

Aora insikuma el pare lera endrio ke el stavva par muorir, ela la ghá penzá abbien de utarme in pasto ae stregghe bisstroglie aké le fá de laoro de ciavar via skei a povvari ringalluzzii comma ke son dientá mí aeso, e aora mi digo comma el dizzea el me amigo ciccio quando ke lera ancora sovrailpeso stabilio dae matematike de laltezza ko la lunghezza del pene.

In prattaka son straintabarrado e no ghé moddo o motio ake me disintabarri parché lunico amezo el sarria de far tornar avviver akun migo la bistroia dea mea mojer, ake anca se la ma mitio pí corni intelameatesta aghe voria ancora del Bben. Pora pizzinina ala zé gaea spaventada del fato ke mi – ke zzero el re del’universo cognuo – me zea inzicidandato e no gaea pí la forza o la voia de toggier i briscoini dae scarpe de utti.

Aperó me zon intabbarado anka de pí del normal e infati aeso ke me zon afilá i curteassi azon pronto a far fieti de ela e tuti i sioi, me vien del formazo intea boca aze ghé penzo azollo, e aora finsso acchí e diggo pazze e benne a utti.

Vainkulagghiukandalostia e kelvefazzamorir de gorgonzola intel zarvel.

Nessun commento: